Leden administratie en meer
Creëer een betrokken en open omgeving dankzij een centrale hub voor communicatie tussen medewerkers, zakelijke hulpbronnen, en samenwerking. Samen met het ERP systeem wat wij bieden is dit het ideale pakket voor verenigingen om alle informatie te waarborgen en leden de ultieme ervaring te geven doormiddel van een online medium.
De hedendaagse sociale intranetoplossing voor betrokkenheid van medewerkers
Ken voor elke medewerker digitale ruimte toe waar ze informatie kunnen delen, ideeën kunnen uitwisselen en hun gedeelde doelen kunnen omzetten in actie. Laat uw medewerkers zien hoezeer u hun bijdragen waardeert en zorg voor eenheid en een groepsgevoel binnen uw organisatie. Verzend belangrijke informatie naar al uw medewerkers. Deel nieuwsbrieven van uw bedrijf, belangrijke updates en andere informatie die uw medewerkers nodig hebben, zonder dat hun inbox vol raakt.
Bedrijven die al gebruik maken van Zoho Connect
Krijg een grip op uw financiën
- Track de tijd die uw service kost gelinkt aan facturen
- Track de geldstromen in en uit
- Maak gedetailleerde rapporten
- Laat klanten zelf betalen met een klantportaal
- Richt zelf een overzichtelijk dashboard in
Waarom een CloudAdvies ERP?
Het ERP wat CloudAdvies aanbiedt in dit pakket is het ERP systeem van Zoho. Dit ERP systeem werkt feilloos samen met de andere Zoho applicaties in dit pakket en kent ook goede integraties met applicaties van andere partijen. Mocht het ERP toch nog functies of functionaliteiten missen kunnen wij deze altijd nog handmatig maken en toevoegen zodat het echt uw eigen ERP systeem is. Hieronder een paar punten die het ERP systeem zo geschikt maken.
- Handmatige administratieve processen automatiseren
- Kosten besparen met één compleet systeem
- Volledige integratie met veelgebruikte applicaties
- In de Cloud en dus overal beschikbaar
- Veiligheid en Security is al geregeld
- Een compleet beeld van je klanten & relaties